lunes, 25 de agosto de 2008

come on dragonfly

estamos en festas, e eu non deixo de asustarme

non deixo de asombrarme con toda a pailanada que existe.

Si, xa sei que é un término elitista, que transmite que me considero mellor que moita xente, pero a realidade é que unha grande maioría nos consideramos así.

Ir a ver a Paris a unha festa, e desfrutar con ela, non demostra ser unha persoa ignorante.

O que transmite ignorancia é que unha grande maioría desa xente non sabe mais, e para eles é o xeito mais increible de pasar unha noite, tanto para eles, como para un indonesio.

Eu non critico que eles sexan felices.

Critico a pailanada que existe, xa sexa coa Paris, cun escritor, grupo de música,... de pensar que o seu é o millor do mundo...

Abramos a mente

Eu sempre digo que Galicia será un gran país cando deixe de estar habitado por galegos.

Hoxe é un dos días no que me reafirmo nelo.

No hay comentarios: